Seks telefony z biznesowego punktu widzenia
Biznes i finanse

Seks telefony z biznesowego punktu widzenia

Jeszcze jakiś czas temu różnej maści eksperci i specjaliści zgodnie przewidywali, ze niezwykle dynamiczny rozwój technologii internetowych oraz coraz powszechniejszy dostęp do sieci sprawią, że takie rozwiązania jak seks telefon definitywnie znikną z rynku. Rzeczywistość jednak po raz kolejny okazała się znacznie bardziej skomplikowana, niż jakiekolwiek jej teoretyczne modele tworzone przez ekspertów. Seks telefony nie tylko zniknęły z rynku, ale można wręcz powiedzieć, że ostatnie kilka lat to okres niezwykle dynamicznego wzrostu rozrywkami tego rodzaju ze strony polskich konsumentów.

Można jednak zapytać, skąd właściwie bierze się ta popularność i czy nie jest ona czymś dziwnym albo wręcz niewytłumaczalnym w epoce łatwego dostępu do wszelkiego rodzaju treści erotycznych? Wydaje się, że seks telefony są i zapewne nadal będą popularne przede wszystkim dlatego, że pozwalają na kontakt pomiędzy dwiema realnymi osobami, co jest przecież czymś zupełnie odmiennym, niż na przykład oglądanie filmów w internecie.

W kontekście faktów, o których jest mowa powyżej, nie może dziwić, że wiele osób poszukujących pomysłu na niestandardowy a jednocześnie opłacalny biznes zastanawia się nad tym, czy warto zainwestować w seks telefon. Przyjrzyjmy się więc tej kwestii nieco bliżej.

Seks telefony z biznesowego punktu widzenia

Przede wszystkim, należy sobie uświadomić, że prowadzenie takiego biznesu, jak seks telefon, pod wieloma względami jest działalnością specyficzną. Chodzi tutaj przede wszystkim o konieczną i nieuchronną obecność pośrednika, który za każdym razem pobiera prowizję od osiąganych przez firmę zysków(przeważnie prowizja ta wynosi od 40 do 50 procent). Pośrednikiem w tym wypadku jest oczywiście operator telefoniczny, u którego trzeba otworzyć numer typu 0 700. Jest to pierwszy krok, jaki należy wykonać „rozkręcając” swój własny biznes w branży seks telefonów. Następna istotna kwestia to oczywiście reklama. Mechanizm jest prosty: aby klienci zaczęli dzwonić na konkretną „gorącą linię” najpierw w ogóle muszą się dowiedzieć o jej istnieniu.

Oczywiście, najbardziej skuteczną formą reklamy w wypadku seks telefonów są spoty telewizyjne emitowane w późnych godzinach nocnych na programach telewizyjnych. Problem jednak w tym, że ta forma marketingu jest jednocześnie najbardziej kosztowna. Bardziej ekonomicznymi rozwiązaniami są na przykład linki lub banery na różnego rodzaju stronach internetowych o treści erotycznej, a więc na przykład na portalach dla osób zajmujących się tzw. sponsoringiem, stronach z filmami erotycznymi lub witrynach internetowych sexshopów.

Następnie pojawia się pytanie, czy seks telefon jest biznesem opłacalnym. Tutaj należy odpowiedzieć, że wszystko zależy od tego, czy uda się nam najpierw zainteresować klientów naszym serwisem(na przykład poprzez umiejętną reklamę) a następnie sprawić, aby dzwonili na naszą gorącą linię regularnie. Istotny jest więc również dobór odpowiedniej kadry. Niezależnie jednak od tego, najtrudniejsze dla właścicieli seks telefonów są zawsze pierwsze miesiące, czyli czas kiedy dopiero budujemy bazę klientów a jednocześnie stale musimy opłacać prowizję operatora telefonicznego.

Post Comment